onsdag den 25. november 2009

Vippepleje + ny mascara


Jeg har lige læst at ens øjenvipper vokser hurtigere, hvis man smører dem ind i mandelolie hver aften, inden man går i seng.
Om det virker? Who knows. Jeg er ihvetfald begyndt at smøre vipperne hver aften, så jeg skal nok holde jer opdaterede.

Jeg skal også ha' en ny mascara.. Min veninde anbefalede "The colossal" fra Maybelline, så den skal da prøves. Hendes vipper, er ihvertfald noget nær kilometer lange - Måske hun også smører dem i mandelolie? :o)

3 kommentarer:

  1. Hvis du gerne vil have længde vil jeg klart klart klart anbefale loreal telescopic! :) Den du taler om giver mere volume .. :)

    SvarSlet
  2. Tjek forresten min blog www.soesblog.blogspot.com :)

    SvarSlet
  3. Ja, den har jeg også godt hørt meget godt om :). måske var det den jeg skulle prøve istedet? :).

    SvarSlet