onsdag den 25. november 2009

A new girl is on the blog!

Hej allesammen!(:
Nu har jeg lige som så mange andre kastet mig ud i lidt blogging. Jeg hygger mig rigtig meget med at læse andres modeblogs, så derfor skulle det jo lige prøves af, hvordan det nu var at blogge, så dette indlæg er mit allerførste.

Som navnet på bloggen antyder, er jeg en pige fra provinsen, der gerne vil skrive lidt her og der om mode, tøj og stil.
Jeg har ikke ret mange penge at gøre med, og er ikke det store mærkedyr. Jeg synes også at det er federe med mere unika ting. Findes der noget bedre, end at gøre at kup i secondhand'eren, på et udenlandsk marked eller i en lille "skæv" butik? .. For derefter at sætte det sammen med en billig H&M cardigan et par lækre øreinge? Det er efter min mening god stil.

Jeg håber I vil læse med, og ta' godt imod mig, her i den store "bloggingverden" (;
Xoxo Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar