onsdag den 25. november 2009

Åhh, converse ..


Er denne sko ikke fantastisk? Jeg er fuldstændig faldet for denne converse med Mariehøner. Den er sjov, anderledes, sød .. Jeg kan tydeligt se for mig hvor godt den ville have det hjemme hos mig. Ja, den ville helt sikkert få det fantastisk hos mig, faktisk. Hvor den ville blive brugt, istedet for at være pakket ned i en kedelig kasse. Den ville snakke så godt med både mine støvler, mine ballerinaer, min sneaks, de blå gladiator sandaler. Ja, selv mine gamle futsko! Den ville få det topgodt hos mig, ja den ville så :).

3 kommentarer:

  1. Fed sko :D Hvor kan man købe den ??

    -Nice blog :)

    SvarSlet
  2. Tusinde tak :). jeg har desværre fundet ud af hvor man kan købe dem endnu, men jeg leder med lys og lygte, kan du tro! :D. jeg skal nok opdatere dig, når jeg finder ud af det :).

    SvarSlet
  3. Jeg er så heldig at den faktisk står hjemme ved mig...dog er den lidt lille, da de ikke havde den i helt præcis min størrelse - men den bliver skam brugt alligevel (:
    Og den er da bare for fed! :D
    www.lady-simone.blogspot.com

    SvarSlet