søndag den 20. december 2009

Om korte ben...


Ja, jeg har korte ben! Så er det sagt :).

Jeg skriver dette indlæg, fordi det igen er gået op for mig, at mine ben langtfra er de lange modelben jeg ville ønske de var.
De er pæne, men lidt for korte.
Jeg skulle forleden prøve et par nye jeans, og det er nu engang ret ærgerligt at de jeans der passer ved hoften og numsen (og nej, det er ikke fordi min numse er stor!) aldrig passer i benene.
De eneste jeans jeg har der ikke "rynker" nederst i benene fordi de er for lange er en et par bukser der "er rigtig in denne sæson, fordi de viser lidt ankel" som den (langbenede) ekspedient forklarede.
Mit problem er bare at de ikke viser ankel, men mere at de næsten passer som et par almindelige bukser ...
Damn it! :o)

2 kommentarer:

  1. Åh ja, jeg ved præcis hvad du mener - jeg har også korte ben! Tilgengæld kan vi så gå i tårnhøje stiletter :)

    SvarSlet